ONZE BOEKEN

Buro BRAND ziet het als haar missie om bedrijven, teams en medewerkers te helpen door werken leuker en zinvoller te maken. Wij zien visueel werken als een enorme krachtige tool om dit te bereiken. Met onze boeken willen wij bedrijven, teams en medewerkers ondersteunen in al hun fases van visueel werken en denken.

Visual thinking

Empowering People & Organizations Through Visual Collaboration

Visual Thinking en tekenen wordt binnen bedrijven steeds meer gebruikt als aanvulling op al het “praten” en “schrijven”. Het visualiseren van ideeën en gedachten kan je helpen complexe problemen simpel te maken en weer met elkaar in verbinding te komen.
Dit boek leert je simpele en snelle visuele vaardigheden waarmee je de kracht en bijzondere eigenschappen van visueel communiceren op het werk (en thuis!) zult ervaren.

Visual doing

Empowering People & Organizations Through Visual Collaboration

Als vervolg op Visual Thinking geeft Visual Doing inzicht in hoe je als individu, team en als bedrijf op een visuele manier aan de slag kunt op het werk. Hoe kun je op een simpele manier praktisch en visueel je collega’s te betrekken, besluiten te nemen, doorpakken op een ingeslagen weg en uiteindelijk je doel te bereiken? Dit boek geeft je tips, handvatten en een schat aan werkvormen en cases.

Grote aantallen inkopen?
Boeken in jouw cadeau- of kerstpakket?
De auteur als spreker op jouw event?

Neem contact op met Robert
Bel 070 – 204 40 49

Of mail hem

Visual Thinking Workbook

Het Visual Thinking Werkbook helpt je om praktisch aan de slag te gaan met tekenen. Door te oefenen krijg je vertrouwen in hetgeen het Visual Thinking boek je laat zien. Ga aan de slag met de opdrachten, win vertrouwen en verbaas jezelf hoe snel en impactvol tekenen kan zijn. Het werkboek zit vol met uitdagende oefeningen en daagt je zowel brein-technisch als teken-technisch uit!

Visual Doing Workbook

Heb je het Visual Thinking Werkbook uit en ben je hongerig naar meer uitdaging en oefening van zowel brein als je visuele technieken? Dan is het Visual Doing Werkbook je antwoord. Je oefent in het maken van activerende layouts en prikkelende presentaties. Het helpt je visuele werkvormen uit te vinden om een bijeenkomst betrokkener, besluitvoller en doelgerichter te maken.

Over de auteur

Willemien Brand is de oprichter van Buro BRAND en de hoofdauteur van onze boeken. Gedurende haar carrière als ontwerper werd het Willemien steeds duidelijker dat tekenen en Visual Thinking krachtige middelen zijn om complexe problemen simpel te maken, mensen te betrekken, enthousiast te maken en om bruggen te bouwen tussen bedrijven en hun klanten. Het is voor haar een tweede natuur die ze toepast in zowel de ontwerpstudio, als binnen onze Academy en Business tak. Meer weten over Willemien?