Filter op

Filter op

Meest recent
Random
Meest gelezen
Alles
Studio BRAND
BRAND Academy
BRAND Business
Buro BRAND

Consultant inhuren? Er zit meer in je eigen organisatie dan je denkt!

| | BRAND Business

Elk bedrijf heeft een strategie, maar hoe zet je deze nu om in concrete acties met betrokken en verantwoordelijke medewerkers die plezier hebben in hun werk?

Inspireer je organisatie, zo doet Rijkswaterstaat dat

| | Studio BRAND

In een grote organisatie zijn geïnspireerde medewerkers belangrijk. Rijkswaterstaat houdt hiervoor jaarlijks haar inspiratiedagen. Te vaak is de aankleding van zulke evenementen saai en weinig inspirerend. Dat wilde Rijkswaterstaat niet. 

Wat is de WOW-factor van jouw jaarverslag?

| | BRAND Business

Buro BRAND hielp Jeugdbescherming West aan een prachtig visueel jaarverslag, waarmee iedereen precies ziet waar de organisatie aan werkt.

Zo leer je visueel communiceren met BRAND Academy

| | BRAND Academy

Wil jij processen visualiseren en complexe processen uitleggen in de bedrijf? Wil je teams uitdagen om door te bouwen op elkaars ideeën? Wil je samenwerking versnellen, co-creëeren en innovatie een boost geven?

Nieuwe huisstijl Buro BRAND

| | Studio BRAND

De lente is begonnen en daarmee ook onze lentekriebels en zin in iets NIEUWS! We hebben met het hele team van grafisch ontwerpers en illustratoren gewerkt aan een BRAND new logo, een compleet nieuwe huisstijl voor Buro BRAND. En het resultaat is.. verfrissend!

Waarom visuele communicatie?

| | Studio BRAND

Naar aanleiding van zijn stageperiode heeft onze oud-stagiair Jimmy-Dean Hartog onderzocht waarom mensen eigenlijk iets met beeld of visuele communicatie zouden moeten doen. Hier kun je zijn resultaten lezen.

150 mensen visualiseren de toekomst

| | BRAND Business

We hebben bedacht dat alle deelnemers gezamenlijk hun droomproject gaan visualiseren. Als 1 groot stripverhaal. Samen tekenen en visueel bezig zijn is een geweldige manier om samen ergens aan te bouwen. Het geeft energie, verbindt, het simplificeert en brengt zaken tot de kern.

Waarom iedereen (zakelijk) zou moeten tekenen

| | BRAND Academy

Voor ons is het niets nieuws, werknemers die tekenen. Al jarenlang geven wij bij bedrijven als ING, KPN en noem maar op workshops Zakelijk Tekenen. Niet zo zeer om ze mooi of juist te leren tekenen. Maar omdat er zoveel overlegd, vergaderd en gemaild wordt; Er zo veel woorden worden gebruikt.

Animatie bij het afscheid van Johan Remkes

| | Studio BRAND

Bij de jaarconferentie van het IPO op 30 september 2015 in Maastricht nam Johan Remkes afscheid als voorzitter en werd hij bedankt voor zijn bijdrage. Buro BRAND ontwikkelde daarvoor een vrolijke animatie.

Strategische verandering bij Eneco

| | Studio BRAND

Voor Eneco heeft Buro BRAND een animatie gemaakt om de strategische veranderingen op een aansprekende manier naar haar medewerkers te communiceren.

Loading Meer...